ładowanie
Portal informacyjny Gminy Ząbkowice Śląskie
Mapa strony

Administracyjne podsumowanie 2017 roku

27.02.2018
Urzędnicy pracujący w ząbkowickim magistracie w ubiegłym roku wydali 11 208 różnego rodzaju decyzji administracyjnych (m.in. o zajęcie pasa, drogowego, lokalizację zjazdu, wycinkę drzew, decyzje środowiskowe, o przyznaniu dodatku mieszkaniowego lub energetycznego, o podziale nieruchomości i inne), 1459 zaświadczeń i 831 postanowień. Przyjętych zostało również 417 zgłoszeń meldunkowych, 1400 deklaracji, 1423 informacje, wydanych zostało 3917 dowodów osobistych. Wystawionych zostało 1266 tytułów wykonawczych, wysłano 3344 upomnienia, 1065 wezwań, Przedsiębiorcy w Urzędzie Miejskim dokonali również 1147 wpisów do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Ogółem do Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich wpłynęły 21 652 pisma, a z urzędu wyszło 33 286 listów, z czego 31 555 roznieśli gońcowie.

W ubiegłym roku Burmistrz Ząbkowic Śląskich wydał 385 zarządzeń, wszczętych zostało 17 postępowań o udzielenie zamówienia publicznego. Odłowionych zostało również 8 bezdomnych zwierząt, z budżetu gminy sfinansowana została także sterylizacja 145 kotek i kastracja 32 kocurów. 

Zgodnie z art. 173 ustawy Prawa Telekomunikacyjnego informujemy, że kontynuując przeglądanie tej strony wyrażasz zgodę na zapisywanie na Twoim komputerze tzw. plików cookies. Ciasteczka pozwalają nam na gromadzenie informacji dotyczących statystyk oglądalności strony. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie ich zmień ustawienia swojej przeglądarki internetowej.