Wyłoniono wykonawcę na przebudowę dróg w Olbrachcicach Wielkich, Strąkowej i Braszowicach
Posiadacz dowodu osobistego ma obowiązek wymienić dokument w razie: upływu terminu ważności, zmiany danych, które zamieszcza się w dowodzie osobistym, uszkodzenia dowodu osobistego lub zaistnienia innej okoliczności utrudniającej ustalenie tożsamości osoby.
O wymianę dowodu osobistego należy wystąpić nie później niż na 30 dni przed upływem terminu ważności dokumentu.
Informujemy, że dowody osobiste, którym upłynął termin ważności, są automatycznie unieważniane „z urzędu” w rejestrach komputerowych ewidencji ludności i dowodów osobistych.
Wnioski o wymianę dowodu osobistego są przyjmowane są w Wydziale Spraw Obywatelskich Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich, w pokoju nr 1 na parterze. Wnioski można pobrać w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego lub ze strony internetowej - zakładka „Mieszkaniec” - Biuro Obsługi Interesanta, gdzie opisane są procedury związane z wyrobieniem dowodu osobistego.
Nadmieniamy, że dowody osobiste są wydawane bezpłatnie.
Uwaga: do wniosku o ponowne wydanie dowodu osobistego nie załącza się odpisu aktu stanu cywilnego, jeżeli dane zawarte w dowodzie osobistym nie uległy zmianie, a w dokumentacji dowodowej znajdują się te odpisy, a jedynie 2 aktualne zdjęcia.
Wydział Spraw Obywatelskich
Urzędu Miejskiego Ząbkowicach Śląskich
Zobacz także:
Informacja dla mieszkańców gminy o nowym systemie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych
Kondolencje
Wyłoniono wykonawcę na przebudowę ul. Spokojnej – etap II
Gmina Ząbkowice Śląskie z najlepszymi wynikami egzaminu szóstoklasistów
WAKACJE 2013 W GMINIE ZĄBKOWICE ŚLĄSKIE – zapraszamy!
Posiedzenie Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego