ładowanie
Portal informacyjny Gminy Ząbkowice Śląskie
Mapa strony

Mieszkańcu Gminy Ząbkowice Śląskie – już możesz złożyć wniosek o wypłatę dodatku węglowego

17.08.2022
Wnioski należy składać w Urzędzie Miejskim w Ząbkowicach Śląskich w godz. pracy urzędu tj. w poniedziałki od 7:00 do 18:00, od wtorku do piątku od 7:00 do 15:00.

Wszelkie informacje można uzyskać w pokoju nr 16 i 31.

Kontakt tel. Wydział Infrastruktury i Gospodarki Przestrzennej: 74 8 165 364, 74 6 165 367.

 

Jak należy wypełnić wniosek o dodatek węglowy:

  • Wniosek wypełniamy DRUKOWANYMI LITERAMI.
  • Organ do którego jest składany wniosek o wypłatę dodatku węglowego – BURMISTRZ ZĄBKOWIC ŚLĄSKICH.
  • Osoba składająca wniosek powinna wpisać swoje dane, w tym imię i nazwisko, PESEL oraz adres zamieszkania oraz numer konta bankowego.
  • Jeżeli w skład gospodarstwa domowego wchodzą też inne osoby, w kolejnej rubryce wpisujemy ich dane osobowe z numerem PESEL i adresem zamieszkania.
  • W formularzu zaznaczamy jedno, główne źródło ogrzewania węglowego. Wskazane przez nas źródło powinno być wcześniej wpisane do centralnej ewidencji emisyjności budynków. Będzie to weryfikowane przez gminę na etapie rozpatrywania wniosku.
  • Na koniec podpisujemy oświadczenie o tym, że podane w formularzu dane są prawdziwe.

Plik do pobrania w załączniku:

 

Zgodnie z art. 173 ustawy Prawa Telekomunikacyjnego informujemy, że kontynuując przeglądanie tej strony wyrażasz zgodę na zapisywanie na Twoim komputerze tzw. plików cookies. Ciasteczka pozwalają nam na gromadzenie informacji dotyczących statystyk oglądalności strony. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie ich zmień ustawienia swojej przeglądarki internetowej.