Budowa oświetlenia przy ul. Ziębickiej w Ząbkowicach Śląskich - ogłoszenie o przetargu
Wymagania niezbędne:
1. Obywatelstwo polskie.
2. Wykształcenie minimum zasadnicze zawodowe.
3. Zdolności manualne potrzebne do wykonania drobnych prac naprawczych.
4. Prawo jazdy kategorii B.
6. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw
publicznych.
7. Stan zdrowia pozwalający na właściwe wykonywanie zadań konserwatora.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Wykonywanie drobnych prac remontowo – konserwatorskich,
2. Utrzymywanie czystości wokół budynku urzędu (koszenie trawy, grabienie, zamiatanie,
odśnieżanie),
3. Doręczanie korespondencji na terenie Gminy Ząbkowice Śląskie.
4. Transport dokumentacji na terenie i poza obszarem Gminy Ząbkowice Śląskie.
Dokumenty aplikacyjne w postaci listu motywacyjnego oraz życiorysu (CV) wraz z podpisaną klauzulą o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r., poz. 1781 z późn. zm.) należy składać w siedzibie Urzędu Miejskiego (Biuro Obsługi Interesanta, parter) lub pocztą na adres: Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich, ul. 1 Maja 15, 57-200 Ząbkowice Śląskie w terminie do 10 marca 2022r.
Szczegółowych informacji w przedmiocie w/w oferty pracy można uzyskać pod nr telefonu 74 8 165 306 u Inspektora ds. kadr w tut. urzędzie.
Zobacz także:
25 tys. zł na czytelnictwo w placówkach oświatowych Gminy Ząbkowice Śląskie
Wymiana 2067 opraw oświetleniowych na ledowe w Gminie Ząbkowice Śląskie – umowa z wykonawcą podpisana!
UWAGA! Od 07.03.2022r. kolejna zmiana organizacji ruchu na remontowanych ul. Kłodzkiej i ul. Kamienieckiej
"Rozbudowa infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej na terenie Gminy Ząbkowice Śląskie” - składanie ofert do 18.03.2022r.
Do nabycia tereny pod działalność usługową i przemysłową!
Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 2 – ogłoszenie o przetargu