Nabór na stanowisko ds. zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim - termin składania ofert do 21 grudnia!
W związku z powyższym zwracamy się z prośbą do osób, które złożyły oświadczenia do złożenia dokumentów:
Dotyczy wszystkich osób które złożyły już oświadczenia.
1) Oświadczenie - potwierdzenie pokrewieństwa w linii prostej (wzór do pobrania poniżej oraz w Urzędzie Miejskim w Ząbkowicach Śląskich).
Dotyczy osób, które nie złożyły dotychczas takiego dokumentu.
2) potwierdzenia informacji dotyczącej zatrudnienia krewnego w PPGR (np. umowa o pracę, świadectwo pracy, książeczka/legitymacja ubezpieczeniowa z pieczątkami zakładu pracy, zaświadczenie z archiwum zakładowego, zaświadczenie z ZUS, akt notarialny odkupienia mieszkania po PPGR przez pracownika PPGR i inne).
Jednocześnie informujemy, że gmina Ząbkowice Śląskie wystąpiła do KOWR z prośbą o zweryfikowanie - potwierdzenie faktu pracowania wskazanej osoby w oświadczeniu w byłych gospodarstwach PPGR. W przypadku gdy nie zostały dostarczone dokumenty potwierdzające pracę w PPGR i również KOWR nie potwierdzi takiego zatrudnienia będzie to skutkowało wykreśleniem dziecka/wnioskodawcy pełnoletniego z listy osób uprawnionych do otrzymania komputera.
Dokumenty należy przedłożyć w nieprzekraczalnym terminie do 15 grudnia 2021 r. do godz. 15:00 w Urzędzie Miejskim w Ząbkowicach Śląskich lub na adres maciej.michalski@zabkowiceslaskie.pl
Dodatkowe informacje pod numerem telefonu: 74 8165 357 i 74 8165 313
Zobacz także:
I Mikołajkowe zawody pływackie w Słonecznym Parku Wodnym !
UWAGA! Od 10.12.2021 r. kolejna zmiana organizacji ruchu w związku z przebudową ul. Kamienieckiej i Kłodzkiej
Pojawią się 4 nowe autobusy – ogłoszenie przetargu
Młodzieżowa Rada Miejska Ząbkowic Śląskich ma już 10 lat
Nowa droga w Braszowicach
Granty PPGR – uzupełnienie wniosków!