XLIV Sesja Rady Miejskiej Ząbkowic Śląskich - pozytywne decyzje Radnych Rady Miejskiej
Do zadań asystenta należy m.in. pomoc przy wykonywaniu codziennych czynności, załatwianiu spraw urzędowych, w dotarciu na rehabilitację lub zajęcia terapeutyczne czy podejmowaniu aktywności społecznej, w tym pomocy w uczestniczeniu w wydarzeniach kulturalnych, czy sportowych.
Program ma na celu przeciwdziałanie dyskryminacji i wykluczeniu społecznemu osób niepełnosprawnych. Dostępność usług asystenta powinna przyczynić się do umożliwienia prowadzenia przez osoby z niepełnosprawnością bardziej aktywnego i samodzielnego życia.
Co ważne, osoba niepełnosprawna może dokonać samodzielnego wyboru osoby, która będzie świadczyć usługi asystenta w wymiarze do 33 godz. w miesiącu.
Wymagane dokumenty:
- Curriculum Vitae
- kopie dokumentów potwierdzających ukończone kształcenie w zawodzie asystenta osoby niepełnosprawnej lub kopię świadectwa ukończenia szkoły średniej oraz udokumentowane co najmniej roczne doświadczenie w udzielaniu bezpośredniej pomocy osobom niepełnosprawnym
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
Do oferty mogą być dołączone inne dokumenty, w tym opinie lub referencje z poprzednich miejsc pracy.
Wymagane dokumenty aplikacyjne, powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Dodatkowe informacje:
- Usługa asystenta świadczona będzie na podstawie umowy zlecenia. Usługi asystenta mogą być realizowane przez siedem dni w tygodniu, w godz. 7:00 – 22:00, w uzasadnionych przypadkach godziny wykonywania usług mogą zostać zmienione
- Limit godzin usług przypadający na jednego uczestnika Programu wynosi nie więcej niż 33 godzin miesięcznie.
- Koszt jednej godziny zegarowej wynagrodzenia z tytułu świadczenia usługi wynosi do 40 zł brutto.
Miejsce składania dokumentów: wymagane dokumenty należy składać osobiście w Ośrodku Pomocy Społecznej w Ząbkowicach Śląskich, Osiedle XX-lecia 52 lub drogą mailową na adres e-mail: sekretariat@opszabkowiceslaskie.pl. Szczegółowe informacje można uzyskać pod numerami telefonów: 74 8108567, 74 8100946.
Nabór prowadzony w trybie ciągłym.
Zobacz także:
Zbiórka odpadów wielkogabarytowych – harmonogram na 2021r. - aktualizacja
Będą nowe możliwości dofinansowania na wymianę źródła ogrzewania, wymianę okien/drzwi i montaż wentylacji
Komunikat dot. szczepień przeciwko Covid-19 w PSP w Ząbkowicach Śląskich – zapraszamy do rejestracji, możliwe szczepienia dzieci od 12 lat
Konkurs „Kochamy Ząbkowice Śląskie” rozstrzygnięty!
Wsparcie dla osób opiekujących się osobą z niepełnosprawnościami – opieka wytchnieniowa przez cały rok!
24 osoby z niepełnosprawnościami otrzymają kompleksową pomoc i opiekę od asystenta