ładowanie
Portal informacyjny Gminy Ząbkowice Śląskie
Mapa strony

Sprawdź, co możesz załatwić w Urzędzie Miejskim przez Internet

13.07.2022
W Urzędzie Miejskim w Ząbkowicach Śląskich możesz załatwić sprawę poprzez ePUAP, e-urząd, mailowo lub telefonicznie.

Wiele spraw w Urzędzie można załatwić przez Internet za pomocą Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (EPUAP). Katolog usług dostępny jest na stronie:

https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/profil-urzedu/gzab

 

Kolejnym sposobem załatwienia urzędowej sprawy bez wychodzenia z domu jest platforma eurzad.zabkowiceslaskie.pl

Dzięki e-urzad mogą Państwo uzyskać dostęp do informacji, m.in. o naliczonych podatkach i opłatach, sprawdzić aktualny stan zobowiązań i dokonać ich płatności. System umożliwia przesyłanie dokumentów i wniosków do Urzędu, dzięki temu sprawy będą mogli Państwo załatwiać w dogodnym dla siebie czasie, 24 godziny na dobę. Korzystanie z serwisu jest bezpłatne i dostępne dla wszystkich, aby móc w pełni korzystać z jego funkcjonalności niezbędne jest założenie bezpłatnego Profilu Zaufanego, czyli podpisu elektronicznego, który zastępuje podpis tradycyjny. Profil ten mogą Państwo potwierdzić w Urzędzie Miejskim w Ząbkowicach Śląskich. 

Za pomocą Profilu Zaufanego można też dokonać zmiany w CEiDG (otworzyć, zamknąć, zawiesić lub wznowić działalność gospodarczą) – wystarczy utworzyć konto przedsiębiorcy na stronie https://www.biznes.gov.pl/pl/portal/03154

KONTAKT DO PRACOWNIKÓW URZĘDU MIEJSKIEGO W ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH:

https://www.zabkowiceslaskie.pl/kontakt.html

Zgodnie z art. 173 ustawy Prawa Telekomunikacyjnego informujemy, że kontynuując przeglądanie tej strony wyrażasz zgodę na zapisywanie na Twoim komputerze tzw. plików cookies. Ciasteczka pozwalają nam na gromadzenie informacji dotyczących statystyk oglądalności strony. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie ich zmień ustawienia swojej przeglądarki internetowej.