Remont chodnika na ul. 1 Maja - znamy wykonawcę

W dniu 29 sierpnia 2017 r. do Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich wpłynęła oferta złożona przez Fundację Dobrych Działań z siedzibą ul. Kłodzka 13a, 57-200 Ząbkowice Śląskie na realizację zadania publicznego pn. „Wyjazd edukacyjny dla przedstawicieli organizacji pozarządowych Gminy Ząbkowice Śląskie na VII Ogólnopolskie Forum Inicjatyw Pozarządowych”.
Wobec powyższego zamieszcza się ofertę w Biuletynie Informacji Publicznej (zakładka: Urząd Miejski/Organizacje Pozarządowe/Małe zlecenia), na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego oraz na stronie internetowej www.zabkowiceslaskie.pl
Informujemy, że zgodnie z art. 19a ust. 4 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2016 r. poz. 1817) w terminie 7 dni od dnia zamieszczenia oferty można zgłaszać uwagi dotyczące złożonej oferty.
Uwagi należy zgłaszać pisemnie w godzinach pracy Urzędu Miejskiego na biurze obsługi interesanta, drogą elektroniczną na adres e-mailowy magdalena.jagielnicka@zabkowiceslaskie.pl oraz listownie na adres – Urząd Miejski ul. 1 Maja 15, 57-200 Ząbkowice Śląskie – w terminie do dnia 07.09.2017 r.
Zobacz także:
Powstaną dwie siłownie zewnętrzne w Ząbkowicach Śląskich – znamy wykonawców
Stypendnia szkolne 2017 - 2018
LI sesja Rady Miejskiej Ząbkowic Śląskich
Już dziś Mobilny Punkt Informacyjny - dowiedz się jak pozyskać środki na własną firmę
Kipkorir Bikot z Kenii tryumfatorem "10 Ząbkowickiej"
Trwają prace przy inwestycjach