Informacja dla 8-klasistów: oferty edukacyjne ząbkowickich szkół ponadpodstawowych
Opłatę za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych należy dokonywać na rachunek Gminy Ząbkowice Śląskie nr: 15 9533 0004 2001 0009 8645 0001 bądź w punkcie kasowym w Urzędzie Miejskim w Ząbkowicach Śląskich, ul. 1 Maja 15 (parter). W celu potwierdzenia wysokości II raty należy skontaktować się z Wydziałem Rozwoju i Promocji; pok. nr 3 (parter), tel. 74 8 165 346.
W przypadku niedokonania opłaty II raty za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż/podawanie napojów alkoholowych w terminie do dnia 31 maja 2022 r. przedsiębiorca chcąc zachować uprawnienia do kontynuowania sprzedaży napojów alkoholowych winien dokonać wpłatę II raty powiększoną o 30% opłaty rocznej w terminie do 30 czerwca 2022 r. Zezwolenie wygasa w przypadku niedopełnienia w terminach obowiązku dokonania opłaty w wysokości określonej w art. 111 ust. 2 i 5. (art. 18. ust. 12 pkt. 5 lit b ustawy).
Terminy wnoszenia opłat za korzystanie z zezwolenia są terminami zawitymi, czyli bezwzględnie obowiązującymi i niemożliwymi do przywrócenia (określonymi ustawą o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, tzn. do dnia 31 stycznia, 31 maja i 30 września) - dlatego niedokonanie opłaty w wyznaczonym czasie (bądź niedokonanie odpowiednio powiększonej opłaty w dodatkowym 30-dniowym terminie) skutkować będzie wydaniem decyzji stwierdzającej wygaśnięcie zezwolenia.
Zobacz także:
UWAGA! Od 12.05.2022 r. w związku z remontem ulic Kłodzkiej i Kamienieckiej wyłączona z ruchu część ul. Partyzantów
Powstał projekt infrastruktury rowerowej w Gminie Ząbkowice Śląskie. Ruszył już 1 etap !
45 tys. zł dotacji dla stowarzyszeń na realizację kolejnych zadań publicznych - piłka siatkowa i tenis ziemny
Informacja dla osób z Ukrainy - telefon zaufania
XVIII Otwarte Mistrzostwa Ząbkowic Śląskich w wyciskaniu sztangi leżąc RAW - podsumowanie
„Moje ciepło” dla nowych domów jednorodzinnych - dofinansowanie na pompę ciepła