Wspieramy organizacje pozarządowe

System umożliwia przesyłanie dokumentów i wniosków do Urzędu, dzięki temu sprawy będą mogli Państwo załatwiać w dogodnym dla siebie czasie, 24 godziny na dobę, bez wychodzenia z domu. Korzystanie z serwisu jest bezpłatne i dostępne dla wszystkich, aby móc w pełni korzystać z jego funkcjonalności niezbędne jest założenie bezpłatnego Profilu Zaufanego, czyli podpisu elektronicznego, który zastępuje podpis tradycyjny. Profil ten mogą Państwo potwierdzić w Urzędzie Miejskim w Ząbkowicach Śląskich.
Wejdź i zobacz jak działa e-urzad:
Zobacz także:
Ząbkowicka Komunikacja Publiczna - zainstaluj bezpłatną aplikację!
Spotkanie konsultacyjne
Wiek, to tylko liczba – Aktywny Senior w Gminie Ząbkowice Śląskie!
Program „Czyste powietrze” w Gminie Ząbkowice Śląskie
Jak skorzystać z pomocy udzielanej w ramach programu Wspieraj Seniora – pytania i odpowiedzi
Gmina wspomaga zdalne nauczanie