ładowanie
Portal informacyjny Gminy Ząbkowice Śląskie
Mapa strony

Deklaracje dotyczące źródeł ciepła i źródeł spalania paliw - termin składania do 30 czerwca 2022 r.

24.05.2022
Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich informuje, iż z dniem 30.06.2022 r. upływa termin składania deklaracji do Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków, który ma na celu zebranie wszystkich danych dotyczących źródeł ciepła i rodzaju oraz ilości spalanych paliw w budynkach mieszkalnych i niemieszkalnych.

Każde źródło ciepła, o mocy nominalnej do 1 MW, które zainstalowane jest w budynku mieszkalnym lub niemieszkalnym należy zgłosić wypełniając odpowiedni formularz.
Formularz A dotyczy budynków oraz lokali mieszkalnych,
Formularz B dotyczy budynków i lokali niemieszkalnych.


Obowiązek wypełnienia deklaracji spoczywa na właścicielu budynku jeżeli jest to budynek jednorodzinny, natomiast w przypadku budynków wielorodzinnych obowiązek wypełnienia deklaracji spoczywa na podmiocie zarządzającym budynkiem (np. wspólnota mieszkaniowa, spółdzielnia mieszkaniowa, podmiot administrujący obiektem lub jego właściciel).


Termin złożenia wypełnionego formularza mieszkańcy mają do końca czerwca 2022.

Deklarację można złożyć w prosty sposób wypełniają odpowiedni formularz przez Internet, logując się na stronie internetowej Projekt Zone www.zone.gunb.gov.pl/- Otwórz na nowej karcie. wymagany Profil zaufany/bankowość elektroniczna/e-dowód lub przesłać skan wypełnionego formularza na adres e-mail: monika.puzio@zabkowiceslaskie.pl


Jeżeli nie ma się dostępu do Internetu wypełnioną deklarację można złożyć w następujący sposób:
- osobiście w Biurze Obsługi Interesanta, pokój nr 8 lub poprzez wrzucenie do skrzynki znajdującej się przy wejściu do Urzędu Miejskiego od strony ul. 1 Maja 15 w Ząbkowicach Śląskich;
- dostarczenie wypełnionej ankiety do Sołtysa,
- przesłanie pocztą na adres Urząd Miejski ul. 1 Maja 15, 57-200 Ząbkowice Śląskie.


Druki deklaracji dostępne są:
- na stronie internetowej Projekt Zone www.zone.gunb.gov.pl/dokumenty-do-pobrania/
- na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich https://www.zabkowiceslaskie.pl/
- w Biurze Obsługi Interesanta tutejszego Urzędu,
- u sołtysów.


URZĄD MIEJSKI W ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH
ul. 1 Maja 15 | 57-200 Ząbkowice Śląskie
Wydział Infrastruktury i Gospodarki Przestrzennej
tel. 74 816 53 64 | 74 816 53 30 | 74 816 53 54 | fax. 74 815 54 45
e-mail: urzad@zabkowiceslaskie.pl
www.zabkowiceslaskie.pl


Przesłanie danych jest obowiązkowe. Za brak zgłoszenia lub przekroczenie dopuszczalnych terminów zgłoszenia będą groziły kary grzywny wymierzane na zasadach ogólnych kodeksu wykroczeń.
W razie jakichkolwiek pytań lub dodatkowych informacji prosimy o kontakt pod nr 74 8 165 364 - osoba merytoryczna: Monika Puzio

Zgodnie z art. 173 ustawy Prawa Telekomunikacyjnego informujemy, że kontynuując przeglądanie tej strony wyrażasz zgodę na zapisywanie na Twoim komputerze tzw. plików cookies. Ciasteczka pozwalają nam na gromadzenie informacji dotyczących statystyk oglądalności strony. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie ich zmień ustawienia swojej przeglądarki internetowej.