Nowi uczniowie w Publicznym Gimnazjum nr 1

Jeżeli masz Profil Zaufany lub kwalifikowany podpis elektroniczny możesz założyć firmę przez Internet, w ogóle nie wychodząc z domu. Czym jest Profil Zaufany i jak go założyć? To bezpłatne narzędzie potwierdzające tożsamość obywatela w elektronicznej administracji. Wykorzystując Profil Zaufany można załatwić sprawy urzędowe online (np. realizować usługi, przesyłać podania czy skargi) bez konieczności osobistego udawania się do urzędu.
Aby założyć Profil Zaufany należy zarejestrować się na stronie: www.pz.gov.pl i jednorazowo potwierdzić profil w Urzędzie Miejskim, Urzędzie Skarbowym bądź innej instytucji – lista punktów potwierdzających na stronie pz.gov.pl.
Przygotowanie wniosku CEIDG w trybie bez logowania do Profilu Zaufanego wymaga wizyty w dowolnym urzędzie gminy lub miasta w celu potwierdzenia wniosku roboczego – w tym celu niezbędny jest kod wniosku, który należy wcześniej zapisać i następnie przedłożyć w urzędzie. Po potwierdzeniu wnioskodawca podpisuje wydrukowany i zatwierdzony przez urząd wniosek. W takim przypadku dniem złożenia wniosku jest dzień, w którym wnioskodawca podpisał wniosek papierowy w urzędzie.
Zobacz także:
Lokal mieszkalny przy ul. Kłodzkiej - ogłoszenie o przetargu
Ruszają zapisy do ligi tenisa stołowego w Ząbkowicach Śląskich
Przetarg na ogródki letnie w Rynku na lata 2017-2019 już wkrótce!
Konsultacje Programu Współpracy na 2017 rok
Konsultacje Programu Współpracy na 2017 rok
Wystartował Ząbkowicki Uniwersytet Dziecięcy