ładowanie
Portal informacyjny Gminy Ząbkowice Śląskie
Mapa strony

Zmiana regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Ząbkowice Śląskie

28.06.2013
Z inicjatywy burmistrza Marcina Orzeszka Rada Miejska Ząbkowic Śląskich w dniu wczorajszym podjęła zmieniająca uchwałę w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Ząbkowice Śląskie.

Wprowadzone zmiany dotyczą norm wytwarzania odpadów komunalnych.

Po wielu spotkaniach z mieszkańcami, przedsiębiorcami, działkowcami zaproponowałem Radzie Miejskiej dokonanie zmian w uchwale w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Ząbkowice Śląskie. Przedmiotem zaproponowanych zmian było głównie dostosowanie norm wytwarzania odpadów komunalnych do wniosków jakie skierowali do mnie mieszkańcy, przedsiębiorcy oraz działkowcy z Gminy Ząbkowice Śląskie. Sądzę, że wprowadzany obecnie ten niewątpliwie trudny dla wszystkich nowy system śmieciowy będziemy starali się na bieżąco wspólnie doskonalić, aby był on jak najbardziej przyjazny i wygodny dla nas wszystkich – mówi burmistrz Marcin Orzeszek.

Uchwała Nr XLVI/70/2013 Rady Miejskiej Ząbkowic Śląskich z dnia 27 czerwca 2013 roku zmieniająca uchwałę w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Ząbkowice Śląskie

Zgodnie z art. 173 ustawy Prawa Telekomunikacyjnego informujemy, że kontynuując przeglądanie tej strony wyrażasz zgodę na zapisywanie na Twoim komputerze tzw. plików cookies. Ciasteczka pozwalają nam na gromadzenie informacji dotyczących statystyk oglądalności strony. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie ich zmień ustawienia swojej przeglądarki internetowej.